Lördag kväll..

Blev en lugn kväll igår faktikst, fast jag kom hem vid halv 4 i natt.... Jag var så duktig att jag körde igår, skönt när man är på fest längre bort tycker jag. Hämtade Daniel vid 3 tiden i fristad, då var jag rikitgt trött..haha

Så idag gick jag upp vid 11, satte mig lite vid Tv:n, sedan gick jag och la mig igen, vaknade vid halv 5 på eftermiddagen..riktigt skönt att sova tycker jag.

Känne rmig även lite krasslig med, vet inte om det beror på att jag sovigt så konstigt eller vad dte är, ont i halsen och förkyld...kanske därför jag är så trött och fryser :)

Jaja blir bara TV tittande för våran del, sedan skall ja sova igen.....träna i morgonbitti, så det gäller att vara pigg :)

Hoppas er helg vart trevlig..

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: malin

åh vad det låter gott att sova så länge:)

2008-08-31 @ 23:45:46
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0