pannkakor och allsång på skansen

Hej igen...känns inte som jag gör något annat än sitter här :)
Nu har jag stor städat hela lägenhetn, känns jätte skönt faktikst. Nu skall jag snart göra pannkakor, väntar på att Daniel skall komma hem med äggen en viktig del av pannkakorna :) hahaha

När jag gick och städade så blev jag så sjukt sugen på att köpa nya möbler och ändra i inredningen, nu har man ju inte pengarna till det men det hade varit kul, och sugen får man ju alltid vara!
Blivit jätte sugen på istället för väggmålning, skriva något på väggen, som dett här:
     http://www.myfirstroom.se/

                                     



Tycker detta är jätte fint, och lite personligt i ett hem. Lite sugen, eller JÄTTE sugen :)


Klockan 20.00 får ni inte missa allsång på skansen, det kommer en liten överaskning som jag inte kan avslöja här nu, utan titta på det. Jag skall bänka mig framför tv:n ialla fall med ny gjorda pannkakor och iskall mjölk :) mumma

Ha en bra kväll, det tänker jag ha ialla fall
PUss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0