Regniga tisdag, och fin present :)

ÅÅ vad vädret är trist idag. Igår var dte jätte fin med solen framme och allt, idag är det bara grått och tråkigt. Inte så kallt dock, men väldigt regningt.

Jobbat som vanligt. Lyssnade på OS finalen idag Holm på höjdhoppet..Jävla skit asså. Vi har haft en sådan jävla oturs OS detta året..han började riktigt bra och så slutade det så här...ja 4:e plats, det vet han nog redan hur det känns, han har ju kommit på den platsen en del gånger.... Jag gillar egentligen inte att lyssna på radion så, vill helst se det. lite svårare att föreställa sig hur det ser ut, och så blir man mycket nervösare när man bara hör...uscha..rikitg rysar dag från OS.

Min underbare vän Cissi kom hem från Spanien idag, äckligt brun så henne kan man inte vara i närheten av på ett tag :) man har ju verkligen förlorat all färg man fick fram i sommar....Men jag fick en lite glad överraskning när jag mötte henne idag.. Hon hade köpt en liten present till mig. Detta fin armband, underbart fint :) Thank you my LOve....
                                                 

Nu skall vi snart i väg till Daniels bror, dom har skaffat en lite kattunge så det skall bli kul att se den.... kort på den kommer ikväll :)

Ha en bra eftermiddag..P U S S         


Kommentarer
Postat av: malin

jadu, man blir nästan för slö.. hjärnan går på lååg nivå. haha.

jodå det ska faktiskt bli skönt med skola igen, komma tillbaka till vardagen.. sen finns det ju alltid nackdelar:) hehe.

ha de så mysigt ikväll!

2008-08-19 @ 17:40:49
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0