Slut körd

Tränat, rikitgt svettigt faktikst. Ätit och diskat..nu är jag helt slut måste jag säga..uscha...
Skall lägga mig i sängen med Molly och Hugo och spana in 2½ män, mitt favvo program....älskar verkligen den serien...något att titta på om man känner sig lite nere, får mig alltid på toppen humör :)

Har ett litet problem faktikst, på lördag är det bröllop och jag vill ha ett par svarta pumps, men varken har några eller råd att köpa heller..uscha vad skall jag göra??? bläääääää hatar kläd problem...aldrig kul!

God Natt

Kommentarer
Postat av: malin

surt när man verkligen vill ha nåt men inte är rik...

ja jag vill också göra det, tänkte komma igång nu, riktigt ordentligt både med mat och träning och studio aktiv har ju faktiskt samma aker om friskis.. men de har bpdy balance.. ÄLSKAR det! så nu kanske jag har ändrat mig hahah... gäller bara att få emd alla andra dit med, om man nu kan få de att träna överhuvudtaget haha. kram

2008-08-18 @ 20:23:59
URL: http://sundaychic.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag har ett par sjyhöga du kan få låna om du vill och kan gå i dom, de har säkert 10 cm klack hehe

2008-08-19 @ 19:31:05
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0