Sovmorgon

I morgon är jag ledig, så underbart det skall bli vekligen. Inget speciellt inplanerat så jag skall bara vara hemma med mina katter och mysa. Har bokat mig på pass på gymmet i morgon vid 9 tiden på morgonen, men jag tror att jags kall ta en välförtjänt sovmorgon, och ta träningen lite senare på dagen...låter som en bra idé tycker jag :)

Nu skall jag lägga mig i soffan, vart hos päronen tills nu så jag bara längtar till mina myskläder och en varm kopp te....UNDERBART

ha en bra kväll...

Ciao

Kommentarer
Postat av: malin

samma sak här, så fort jag har fått ordning på de stora sakerna som soffa kuddar och tavlor m.m så åker det upp väggord här med:) jag har ingen man som kan skälla på mig för mitt inredningsberoende sån tur är hahah, han hade nog fått spader den senaste tiden isåfall:) kram

2008-08-13 @ 23:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0