F R E D A G.....

Tjibbi

Ja äntligen är det fredag, som jag längtat, ända sedan i måndags morse har jag gått och trånat efter helgen..mmmm LOVE IT

Idag jobbade jag till 16 igen, behövs nu inför julen. Eftersom jag åker på semester snart vill jag har bort så mycket som möjligt från mitt bord, så då får man offra sig lite med övertid och dylikt. Gött när lönen kommer med :)

Nu är det bara 21 dagar kvar, som jag längtar. Jag började räkna vid 150 dagar :) så snacka om att det vart drygt, och att dom jag jobbar med är väldigt trötta på mitt tjat :) haha avensjuka kallas det ;)

Efter jobbet åkte vi till knalleland där jag köpte en t-shirt 
Och två nya nagelack, rött och ljusrosa.

Nu ikväll är Daniel och spelar match, medan jag och kissemissarna skall ligga i soffan och njuta av FREDAG.....

I morgon skall jag till GBG och shoppa med Johanna, skall bli rackarns kul.....

Ha en bra fredags kväll........PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0