God natt...

Jag är helt slut verkligen, orkar knappt stå på benen och mina ögon har säckat ihop totalt. vart en sjukt lång dag.
Igår gick jag och la mig strax efer 11, sov inte alls bra för jag drömmde äckliga drömmar om stora sprutor och skit :) hahaha

Gick upp klockan 7, var i Fristad klockan 8. vart uppvisning för alla föräldrar och jag har vart så nervös för mina tjejer så det var helt sjukt. Jag har gått och spännt mig hela morgonen och haft ont i magen för jag vart så orolug, löjligt...haha

Efter allt var slut åkte jag och Daniel raka vägen till Landvetter. Bror med familj kom hem från Thailandet, äckligt bruna som man visste att dom skulle vara. Efter att sett på kort, höra lite historier om hur varmt och skönt dom haft det längtar man ääääääääännu mer nu..... VILL ÅKA NU!!!!

Efter en stund med prat åkte jag vidare till Borgstena där det drill tränades för full rulle. Ville vara med att titta en stund för att se hur dom tränas och lära mig lite av proffsen :)

Nu äntligen duschad och klar skall jag hoppa i säng och sova..kommer störta direkt i sängen :) UNDERBART!!

I morgon är det bara 6 arbetsdagar kvar sedan har jag 4 veckor semester :) LOVLEY

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0