ont i fötterna...

Ligger faktikst redan i sängen..hahahah halv 10 en lördag..lovely

Idag har jag vart i GBG hela dagen. Åkte me tåget som gick halv 11 hemmifrån. Mötte Johanna vid stationen, och där efter börjar våran shoppar dag. Vart en jätte mysig dag i många olika affärer. Grymt snygga saker hittade jag, men lite för dyrt för mig just nu!
Men lite lyckades jag shoppa. En jätte söt rutig klänning, röda knästrumpor, lila strumbyxor. Bilder på detta kommer i morgon.
När jag kom hem med tåget till Borås igen åkte jag direkt för att träffa Daniel, han var på en inflyttningsfest som en klasskamrat till han hade. jag blev dock inte långvarig eftersom jag har as ont i mina fötter, och sviningt trött.
Så nu ligger jag här och myser med Molly :)

Glömde säga att när jag kom hem hade jag två påsar med överraskningar i :)
Lägger upp bilder på det i morgon vad jag fick av Daniel :)

Mys dags

Tjo hrj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0