ÅNGEST

Som varje söndag har jag sådan jävla ångest inför ännu en  jobbvecka, som dessutom är hel oxå..blä för det! Denna helgen har varit så underbar så det känns skönt ialla fall. Bara njutit av solen, ledigheten och självklart ölen :) haha, eftersom vädret skall bli mycket sämre redan på tisdag känndes det naturligt för mig att njuta exra mycket av värmen. ta vara å den tiden solen är framme :) Tänk om det blir en lika dålig sommar som förra året, och jag som INTE skall utomlands denna sommaren, blir tufft i så fall. Men eftersom jag är en optimist så kommer solen  titta fram fler gånger denna sommaren.

Idag har jag vart i Sjömarken och bada och solat, denna gången åkte vi inte båt, men men. Jag har börjar läsa en ny bok nu me, EGO GIRL av Carolina Gynning. Hahahaha ja vet, jag skrattade med när jag ville läsa den, men faktikst så

är jag väldigt positiv överaskad.                                                                                                             
Så döm mig inte ännu. Hon berättar om sitt liv som modell världen över och hennes erfarenheter som dum blondin. Jag är dock inte klar ännu, så en hel resention kommer när jag läst klart den :) Vet att det är väldigt många som stör sig på henne, men jag är faktikst inte en av dom, tvärtom, jag gillar henne som tvprofil.






Jag håller även på att baka nu, en kladdkaka och en sockerkaka. Så himla skönt att frysa in och ta upp när man får besök. Man vill ju alltid kunna bjuda på något gött.

Ha en fin söndag, och ha så kul i morgon på jobbet :)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0