En kväll i TV:ns tecken :)

Det har väl inte ungått någon att matchen mellan Sverige och Grekland äger rum idag 20.45. Hoppas självklart på en svensk seger, men jag tror dom kommer få det tufft. Det återstår att se.

Innan dess har jag lite att stå i, eftersom min underbare kille stack nu till några kompisar så får jag helt enkelt passa på att pyssla med lite saker här hemma. Lägga in den rena tvätten, stryka klart det jag började på igår och sedan kan jag ducha och lägga mig framför tv:n med gott samvete :)

Hoppas ni hejjar fram det svenska laget ikväll, tänker jag göra ialla fall...

ha det bäst

chao 


                                                                   

Kommentarer
Postat av: jonna

hihi ja visst göre :)

2008-06-10 @ 20:27:15
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: jonna

hehe men det blev nog bra :)

vad köpte dudå?

2008-06-10 @ 20:30:36
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0