Jobba, sedan sverige-spanien och öl på det :D

Lördag och jag jobbar, puh, men men går ganska så fort, klockan är ju redan 12.00 nu. Jobbar nog i någon timma till :)
Sedan är det en powernap som gäller för att sedan festa till det rikitgt rejält :)

Skall på fest hos Burken och Hanna, skall bli väldigt trevligt. Dessutom är det match idag som man INTE får missa, skall bli rikitgt spännande att se :D, Fan klädproblem som alltid dyker upp..ååå vet inte alls vad jag skall ha på mig :(

Måste vara riktigt underbart att vara där nere och heja fram Sverige under EM och känna stämningen...hade med velat..

Nä måste fortsätta jobba så jag blir klar idag :)

HEJ SVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0