överlycklig

Alla vet hur det känns, man går in i en sko affär, hittar ett par skor man bara måste ha. Finns endast en stolek kvar och självklart är den för stor eller för liten. I mitt fall var den alldeles för liten. Besviken som jag var gick jag där ifrån.självklart skulle dte inte komma in mer heller.  Men i dag skulle jag ändå till knallerian så då tänkte jag passa på att gå, se om dom har andra skor som kanske påminner om de andra skorna. När jag kom in tittade jag mot hyllan där skorna stod, och där stod helt plötsligt två par. Och ena paret var i min stolek..fatta att jag blev överlycklig. Prövade dom lite snabbt och köpte dom sedan med en gång :) ååå hela min sommar är fulländad nu! helt överlycklig. Nu har jag ett par skor till mina två bröllop jag skall på, så nu är dte bara klänning kvar. Bara att utgå från mina nya pjux :)









Är dom inte fina???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0