2 dagar kvar till revanch

Jajemensan, nu skall vi ta dom..annars gräver jag ner mig! Denna gången är temat beach 2008. Hahaha japp så är det. Känner mig inte redo för just det temat, men men. Frågan är ju bara var man skall ha på sig. Funderar på att lika Davis hasselhof :) backslick, much, röda brallor, vit t-shirt och självklart livräddar bojen. Får se vad jag finner att ha på mig! (Cissi, härma inte mig nu )  hahaha

Annars har det inte hänt så fruktansvärt mycket idag. Tränade med Cissi på morgonen, mycket ben idag :) sedan jobbade jag på som vanligt. Ibland vill man verkligen inte vara på jobbet, iof så vill man väl aldrig vara på jobbet, men idag var det en sådan extra jobbig dag, längtade bara hem.

Väl hemma slipade jag på vårat runda bord, som vill skall måla så fort vi är klara med slipningen och fått färgen. Sedan blir det kanon fint. vart runt lite på möbelaffärer och kollat in nya stolar till bordet, har nog bestämt mig för 4 stolar på MIO, blir nog skit bra!

Blev buden på brölop i sommar med, ser jag ifram emot. Har aldrig vart på bröllop, så det blir lite spännande :)

Nä maten kallar...rikitgt hungri...

Have a nice day//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0