kaotisk fredags natt

Igår fedag hände det mycket...

Tränade på morgonen, jobbade som vanligt till halv 2, åkte hem och bytte om till vanliga kläder. Åkte sedan till knalleland där vi tittade på en tv till köket, köpte en svart peruk som jag skall ha ikväll och Daniel köpte öl på systemet. Åkte sedan hem igen. Daniel började måla bordet en tredje gånh, så nu är det bara en strykning kvar sedan är det klart :) blir skit snyggt..ååå så nöjd.

Sedan satte jag mig och fixade med min peruk, klippte den korthårig och stylade till den, a´la Mitch bucchannon. Sedan klippte jag ut en livräddar boj som alla i Baywatch har, en mycket viktig detalj. Fy fan vad vi såg ut när vi hade klätt oss. jag var ju då Mitch Bucchanon, Johanna var Carmen Electra och Cissi var C:J ( Pamela Andersson) hahahahaha cissi hade köpt värsta blonda lockiga peruken, illrött läppstift som hon kletade utanför för att få så stora löppar som Pam har. Asså hon såg ut som en hora faktikst, en transa nästan. Hahahaha as snygg var hon. jag blev en blandningn mellan Mitch och Günter :), johanna hade en röd baddräck med fejk bröst. Ä så läckert. Inga bilder kommer dock upp.

Sedan sjöng vi så hela fristad borde ha hört oss, men vi blir bättre och bättre för varje gång vi har singstar kväll. jag vann över Jacke, helt underbart :)

När klockan var 1 på natten så skulle vi dra oss hem, jag körde igår så vi skulle komma hem fort. När vi kom till Fristad centrum skulle vi släppa av Cissi hos hennes päron. Då var det ett gäng med små killar och 3 st vuxna som stod mitt i vägen. När vi precis hade parkerat började dom 3 vuxna slå varandra. As packet som dom var började ena kille misshandla den andre. Så Johanna fick upp telefonnen och ringde Polisen. Vi satt kvar i bilen, men dom närmade sig bilen så vi var helt livrädda. Dom var säkert i 40-50 års ålder och better sig som 15:åringar.

En kvinna från SOS försökte lugna ner oss, hon var väldigt bra på det kan jag meddela. Hon frågade varför vi var där och vi sa att vi hade vart på maskerad kväll, hon frågade vad vi var utklädda till, hon skrattade gott när vi sa baywatch :) Polisen dök upp efter kanske bara 7 min, 1 bil + piké bussen, lite impad faktikst. allt löste sig, polisen tog med dom tre männen.
Pinsammaste var ju att jag had peruken, skägg och såg förjävlig ut, Cissi hade peruk och läppstift smetad över hela ansiktet, Johanna hade baddräck på sig....hahahahaha.

Jag sprang ut och frågade om dte var  ok att vi åkte hem, klockan var ändå 2 på natten, Polisen tittade en extra gång på mig och undra hur fan jag såg ut. hahahahaha pinsamt...

så står det i en notis i BT "tre tjejer utklädda till Baywatch ringde åolisen på fredagskväll" japp då är det vi

nu skall jag ut och sola...seee u

*långt inlägg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0