Så jäkla glad :)

ÅÅ det kan inte bli en bättre söndag än denna :)
hade verkligen en underbar sov morgon idag, vi gick  upp vid 13 tiden. inte ofta man gör det, men denna söndagen behövdes det.

Gjorde färdigt resten av matte provet, så nu är det postat och klart :) känns som en stor sten trillat från mina axlar, denna stooora sten har verkligen funnits där i 10 hela veckor. ÅÅ vad underbart.
Sedan åkte vi ut till sjömarken och hälsade på Daniels päron, alltid lika trevligt. fika och hade det gott.

Jag kläckte då ut mig för Daniels mamma att vi var ute efter ett runt köksbord. Just nu har vi ett bar bord som är snyggt, men inte skönt att sitta vid och äta. Vi har väl suttit i köket ett tiotal gånger sedan vi flyttade in för ca 2½ år sedan. Då sa hon att Daniels mormor och morfar har ett runt köksbord som dom vill bli av med, mm tänkte jag hur ser inte det ut då! Säker runt, stor och klumpigt med tjocka svarvade ben som inte liknar något. Men vi åkte ialla fall upp för att spana in det. ÅÅÅ vad jag blev kär idet. As snyggt verkligen. Inte nog med. Okej det är inte 2008 tals stuk på det, men  när vi har fixat med det så lär det blir så jäkla läckert.
Nu är det grått och tråkigt och lite skavanker på det, men va fan, det har 50 år på nacken :) Vi skall slipa och måla det i krit vitt så lär det göra susen.
Så nu är jag så lycklig att vi har hittat ett bord, slapp lägga tusen lappar på bord, nu är det bara stolar som skall inhandlas.

Lägger upp en före bild, ser inte mycket ut för världen nu, men vänta bara, det skall bli as läckert det vill jag lova.


image52

Tänk er, kritvitt, 4 svarta stolar, visst kommer det bli hel läckert?? 50 år..det är som hittat :)
ÅÅÅ så glad...hihihi

Hoppas ni haft en lika underbar söndag som mig :)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0