drill och evigt åkande

Jag hatar verkligen vägen mellan stan och fristad, jag tror inte det finns någon tråkigare och drygare väg än den. 70 hela vägen från frufällan och fristad gör inte saken bättre..ööö så trött på den vägen..hahaha

Idag har jag vart där ute igen, var hjälp tränare med nybörjargruppen i drill, hahaha 30 st små kids som springer runt och pratar i munnen på varandra, ett ypperligt tillfälle att öva mitt tålarmod :) Men jag hade rikitgt kul faktikst!

Kom hem för 1 timme sedan, hunnit kolla på dexter avsnitt och duschat, nu skall jag läsa lite andra bloggar och sedan lägga mig och läsa min braiga bok :)

I morgon är det Onsdag, 1 dag närmare helgen..hahaha

Gos natt//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0