Fredag

Jaha då var det fredag igen då..lovley...

Idag har jag jobbat som vanligt, mötte Emelie på stan efter och tog en fika. Jag lämnade faktikst tillbaka min väska och klänningen för jag tyckte inte dte passade mig. Tyvärr för ja gillade klänningen jätte mycket. Istället köpte jag ett vitt spetslinne och shampoo gloss color till mitt hår.
      

Jag blev rekomenderad av Cissi att köpa det shampoot för det är bra för brunt hår, så bevarar man lystern och färgen längre. Så idag köpte jag det och har även använt det nu. Blir nog prima ballerina efter ett tags användning :)

Efter en rundvandring i stan åkte jag hem och städade här hemma så nu är det klart. I morgon har jag lite att göra innan vi skall till GBG och festa hos Johanna och Albin, skall bli mycket kul.

skall se på film idag, väntar bara på att hockeyn skall ta slut :)

Have a nice evening everybody..../S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0