Fullt upp...

                                                                                                                                   
Jag hinner aldrig skriva här nu för tiden, har alltid annat att göra.
Jag har inte vart hemma innan halv 9 varenda kväll denna veckan, jag bara längtar till helgen.

vad har hänt sedan sista då..hmmm.
Måndag- jobba, Träna på studioaktiv, skrivit ansökan, brev m.m
Tisdag- Jobba, träna med tjejerna i fristad, göra dans
Onsdag- Träna, Jobba, jurist kväll på pulsen
Idag- Jobba, träna tjejerna i fristad, kanske sen egenträning
Fredag- Jobba, Inte göra någonting :) LÄNGTAR VERKLIGEN.

kanske inte låter mycket, men jag gillar att komma hem från jobbet och andas, men det har jag verkligen inte hunnit!
Så denna helgen skall jag och min älskling bara vara med varandra, det var många helger sedan det bara var han och jag!

Nä dags att jobba lite, har så enormt mycket att göra på jobbet...fy fan! Blir aldrig klar!

ha en bra dag

Kram                                               

Kommentarer
Postat av: Annika

och varför ska du alltid bli så bra på kort för? avis skulle aldrig lägga ut ett på mig, ser ju bara skitdum ut snyft

2008-10-18 @ 22:17:35
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0