halva veckan har gått

Idag har det vart en rikitgt jobbig dag. Började med morgonträning, så sjukt jobbigt, jag orkade knappt duscha efter asså....
Sedan har jag vart så sjukt trött hela dagen,  jag har fått sätta mig ett fler tal tilfällen denna dagen för att inte trilla ihop, fy fan säger jag.
Har bara längtat hem till soffan och Tv:n hela dagen. Jag har även känns mig lite febrig, men det är väl för att jag har vart så jäkla trött.
Nu har jag vart hemma ett tag och känner mig fortfarande hängig, och trött. Tänt ljus i hela lägenheten för att få upp värmen...fryser som fan.. Jag har en date med sängen tidigt ikväll ialla fall!

Skall duscha snart och återgå till soffan :) UNDERBART!

Ha en bra kväll

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0