Information...

1. Vad heter du? Sabina
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag gillar mitt namn
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Oj ingen aning..
4. Vilket stjärntecken är du? Fisk
5. Vilken årgång är du? -83
6. Vart bor du? Borås
7. Bott utomlands? Nej men skulle vilja
8. Flyttat antal gånger? 3 gånger
9. Vart skulle du vilja bo? I en bungalow precis vid vattnet
10. Vilken skolklass? hmm ja jobbar!?!
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Hålla på med resor av något slag
UTSEENDE
1. Hur lång är du?
169 centimetrar
2. Hur mycket väger du? Oj för mycket..
3. Hårfärg och frisyr? Mörk  lite längre page
4. Ögonfärg? Gröna-blå
5. Mest nöjd med? Ögonen
6. Minst nöjd med? Mage, rumpa, lår
7. Skostorlek? 39
8. Glasögon? Nope
9. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen och två tatueringar
FAVORITER
1. Filmer? Gamla klassiker som "en prins i new york"
2. Låtar? Oj svår fråga, många
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? Fisk är min favvo
5. Djur? Min två katter så klart!
6. Färg? Oj alla nästan..fokuserar inte på färg direkt!
7. Parfym? Hmm min ck just nu!
8. Tv-program? The Hills, dexter, supernatural för att nämna några
9. Ämne i skolan? Jobbar fortfarande
10. Sysselsättning? Träna, drilla, jobba, shoppa, umgås
KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En röd kappa/jacka
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta låga pumps aktiga skor
3. Favoritfärg på kläder? Oj alla färger nästan..kanske neon färgerna
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull kanske..Lite tråkigt  kanske...
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Oj har hittat hur mycket som hellst...vill ha...
6. Favoritaffärer? HM, Gina, White, face, MQ, indiska, only, lindex..oj listan kan göras lång
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? för mycket antagligen..fast har man ett intresse så..
8. Favoritmärke? Nope det har jag inte
9. Vad har du för byxstorlek? För stort..hahaha
10. Vad har du för tröjstorlek? L på tröjor
BLANDAT
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Några kvitton kanske..inte tittat efter så noga
b) Jobbväska just nu? oj orkar inte skriva upp allt...men mycket!
c) Handväska eller liknande just nu? samma som den andra väskan, för det är smma
3. Vad är du beroende av? Min familj och mina vänner
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Använder inte lipsyl, jag använder läppglans
6. Vad tror du på? Mig själv
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är ateist så jag tillhör inte någon religion alls
8. Vad köpte du senast? Ett par skor igår :)
9. Har du nåt husdjur? Molly och Hugo, mina ögonstenar
10. Var bor du? I en fräch vindsvåning!

Kommentarer
Postat av: Annika

Kul info, men du är ju inte född -80 hörru du du ;) det är ju jag :D -82 är du född va? (hm mitt minne är ju skitbra -not)

2008-10-05 @ 10:01:39
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0