kurser för våren 2009

Jag har faktikst sökt 4 kurser för våren 2009, vet inte om jag kommer in för det känns som om dom tar dom som redan har ett program och behöver tillval, eller dom som redan går på högskolan först.
Vi får se, men jag har sökt ialla fall.

Följande kurser:

1
HB-51191
  • Mönsterkonstruktion I
  • 7,5hp, Kvällstid, Halvfart (50%)
  • Normal undervisning
  • Fristående kurs
  • Högskolan i Borås , Borås
  • VT 2009
2
HB-53291
  • Mode- och textilfotografi
  • 4,5hp, Blandade tider, Helfart (100%)
  • Normal undervisning
  • Fristående kurs
  • Högskolan i Borås , Borås
  • VT 2009
3
HB-55591
  • Portfolio och grafisk design
  • 4,5hp, Blandade tider, Halvfart (50%)
  • Normal undervisning
  • Fristående kurs
  • Högskolan i Borås , Borås
  • VT 2009
4
HB-52991
  • Färglära
  • 7,5hp, Blandade tider, Halvfart (50%)
  • Distans
  • Fristående kurs
  • Högskolan i Borås , Borås
  • VT 2009


Kommentarer
Postat av: malin

åhhh vad roligt!!!! hoppas du kommer in på någon utav dom:)

jodå annars är det jättebra nu, mycket med skolan bara men nu är det helg och då ska man inte tänka på det hehe. nja händer nog inget spec i helgen, en lugn helg för en gångs skull! men var på date igår och ska på date ikväll igen hihihi så jag är lite lycklig just nu hihi. vad ska du göra i helgen??? Kramar

2008-10-11 @ 10:22:29
URL: http://sundaychic.blogg.se/
Postat av: malin

hihi ja igår var det bowling och sen så blev dejten till en av de längsta jag vart på med film och mys hihi. tack, hoppas ni får det jätteskoj ikväll! skönt att festa nån annanstans ibland! :) Får ta en tjejfest snart eller en vanlig med alla glada och goa människor:) hihi. kram kram

2008-10-11 @ 10:45:54
Postat av: Anna

det var min kommentar om du undrar (den du skrev om) =)

2008-10-12 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0