Måndag

Tjohej, jaha då har man avverkat en hel måndag igen då...skönt att måndagar går så fort.
Har faktikst vart och solat, skall inte göra det eftersom min hy inte bli bättre av det, men känner mig aldeles blek och ful så det behövdes.... skit samma..lite kan inte skada :)

Nu håller jag på att baka kanelbullar, tänkte bjuda lite på jobbet i morgon. Hur gott är det inte med nybakta varma bullar med kall mjölk till.....wiii MUMMA

Skall se ett avsnitt av dexter innan jag skall sova....

I morgon skall jag ha nybörjargruppen i drill, skall bli kul eftersom min brors dotter är med....

Nä hoppas er måndag har varit bra!

ha en fin kväll....//S

Kommentarer
Postat av: Amy

Åh...Hade mer än gärna kommit hem och ätit dina nybakta kanelbullar med mjölk. Finns verkligen inget bättre!!!

2008-10-06 @ 19:36:33
Postat av: malin

åhhh gott med bullisar:) hoppas allt är bra med dig!!! kram

2008-10-06 @ 22:58:01
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0