textilmuseet

Jaha då var det kväll igen, det går fort faktikst, som tur det, för jag längtar verkligen till helgen.

I morse var jag på gymmet och styrketränade 1 timme innan jobbet, rikigt skönt faktikst! Sedan jobbade jag, som vanligt. Känns som om man bor på det jobbet, uscha. Speciellt nu när det är mörkt så tidigt så känns dte jätte tråkgt!
 
Efter jobbet gick några till Borås textilmuseet och fick en guidad tur genom garderob 1900.
jag tycker sånt är så intressant verkligen så det var rikitgt kul! En del kläder ser verkligen fördjävligt ut, kan inte förstå hur man kunde gå i kläderna man hade på 80-talet..FRUKTANSVÄRT!!! Badkläderna var rikitgt coola. Sågen as fräck  baddräkt i ylltyg, ok det hade jag inte velat bada i men mönstret och kontruktionen på den var rikitgt snygg faktikst.

Nu är jag hemma och skall äte lite mat som Daniel lagat, kyckling med potatisgratäng :) Bra gjort baby!

Hoppas ni får en bra tisdags kväll..
I morgon är dte morgonträning och jobb som står på schemat :)

SoHo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0