Träna, äta, skriva brev...

Nu har jag precis vart och kört ett core pass, rikitgt gött. Det passet är jätte bra för man kör bara mage, rygg, ben..alla stora muskelgrupper, underbar....

Nu väntar jag på att maten skall bli klar, Daniel fixar det idag :)
Efter det skall jag skriva ett brev till komunen angående en utbildning jag vill läsa...vi får hålla tummarna att det löser sig. Uscha sådant är svårt tycker jag, att motivera varför jag vill läsa m.m...jaja får se hur det blir.

Sedan skall jag lägga mig i sängen och glo på 2½ män, får vi inte missa.. :)

Ha en bra kväll nu..

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, ibland är man nöjd med livet..hehe.. Jo helgen var bara bra, passerade lite för fort bara. Hade ni det bra? kram

2008-10-13 @ 21:26:43
URL: http://hannavendel.blogg.se/
Postat av: malin

jo det går jättebra tack, kär som en lärka:) hmm... menar du det som är på toppen i min blogg med text och bilder? svårt att förklara... men kan hjälpa dig med designen helt om du vill istället om du tycker att det är svårt:) kram kram

2008-10-13 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0