Onödiga frågor


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Jo det gör väl alla...
Titta på dig själv i spegeln: Jo när jag gör i ordning mig, inget jag tycker är jätte spännande.
Gnälla: tyvärr händer väl det.....
Skrika: Njae inte så ofta
Sova: Det gör jag varje natt :) Min favvo sysselsättning
Ha ångest: Över många saker men mest för min framtid
Skada dig själv med flit: Nä ingen psyko eller?
Ta mediciner du inte borde ta: ööööö jo varje dag :) eller inte
Vilja dö: Nä du inte än på sjukt många år...
Drömma mardrömmar: Det händer
Drömma sexdrömmar: Har inte alla gjort det?
Ta droger: Oh no
Gå till kyrkan: Nej jag är inte troende...gillar INTE kyrkan
Gå i skolan: Ja det hoppas jag på att få göra!
Röka: Nä fy
Ljuga: Självklart inte....
Hata folk: hata är en väldigt starkt ord, men visst kan man hatar saker och ting!
Lita på folk: Ja självklart! I alla fall mina nära och kära

VEM:
Saknar du: Min pojkvän och min katter varje dag jag går till jobbet

Vill du döda: Små kryp kanske.... Men inget annat
Rörde dig sist: Min baby
Vill du slå: Ingen...
Kysste dig sist: Daniel.....
Vill du kittla: Daniel...det är roligt!
Kramade du sist: Molly och Hugo
Vill du prata med: MIn baby
Skrek du på sist: Oj kommer inte ihåg, det var ett tag sedan jag skrek...
Vill du vara som: Hmmm ingen tror jag, skulle vilja kunna sjunga iof....
Sårade dig sist: Oj ingen aning...
Vill du bli galet full med: Mina underbara vänner kanske....
Gjorde dig riktigt glad senast: Daniel, igår hade han städat och lagat mat tills jag kom hem :)
Fick du sms från senast: Cssi
Ringde dig senast: Min mor....
Är snyggast på jorden: Jag så klart!

HAR DU:
För många vänner:
Självklart inte....
Förföljelsemani: Oj..ne det tror jag inte
Tvångstankar: Ja dte har jag faktikst...hahaha men den håller jag för mig själv
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag märkt ialla fall
Någon fysisk sjukdom: Självklart inte
Någon skada: Frisk som en nötkärna
Färgat håret: Oh ja
Brutit några ben: Yes..nyckelbenet
Några piercings: Nope
Egen dator: Ihop med Daniel
Bra självförtroende: Vill jag inte påstå...normal kanske
Kysst någon: Yes
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja till Daniel, Hugo coh Molly
Bjudit ut någon: ööö ingen aning alls...
Varit kär: Det har väl alla varit....
Dumpat någon: Ja det har jag nog
Stulit någonting: Nej inte vad jag vet!
Lämnat landet: Ja när jag rest utomlands så...men inte flytt landet...
Tuttat eld på nått: Ja är jag var liten...lunta vettu :)
Gjort något olagligt: Kört för fort...ett fler tal tillfällen..

HUR:

Går du: Som en normal människa tror ajg!
Svarar du i telefonen: A det är sabina
Fördriver du tiden: Med träning, jobb, daniel och vänner
Mycket pengar har du: Skulle vilja ha mer
Tjänar du pengar: Ja jag jobbar väl inte gratis heller...
Ofta diskar du: Diskmaskinen tar dte mesta
Ofta städar du: Ja vet ej 1 gång i veckan..storstädning
Många stör du dig på: Finns rätt många jag stör mig på...
Ofta träffar du din familj: hmm lagom ofta

TROR DU:

Att du kommer bli något: Ja förhoppningsvis det jag vill bli
På gud: Finns ingen gud.....väx upp!!
På rymdvarelser: Inte på gröna slemmiga varelser, men har svårt att tro att vi är ensamma i universum
Att folk tycker om dig: Inte alla kanske men det flesta hoppas jag på!
På ett liv efter detta: Svår fråga!!
Att fiskar kan tänka: Kanske, men dom ahr nog inget stor minne....
Att du kommer leva länge: Ja det får vi hoppas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0