Bakis dagen...

Tjo hej..piggnat till nu, har varit jäkligt slö hela dagen :)

Hade en jätte trevlig lördag. Gallo bjöd på lunch på dagen och då korkades vinet redan upp, så jag visste nästan hur det skulle sluta :)
På kvällen var jag ,johanna och Gallo en kort sväng på förfest hos gamla klasspolare till oss, rikitgt kul att träffa dom! Seda gick jag vidare till Emma, hon skulle ha tjej fest. Var väldigt kul, träffade några jag inte har sett på hela sommaren så det var rikitgt kul. Blev lite för full i gasen så jag promenerade hem och däckade hemma i sängen. En väldigt trevlig lördag med goda vänner......

Nu skall jag ut till Sparsör och hälsa på Emelies nya valp :)

Hörs/S

Kommentarer
Postat av: malin

låter som en bra kväll:P

ahhhh valp, kidnappa honom och ge honom till mig:_)

kram

2008-09-15 @ 09:24:31
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0