drill hela dagen



Nu skall jag snart åka i väg och träna drillning i 6 timmar, skall bli rikitgt kul faktikst. SE om man fortfarande har det i sig :)
Det är många som tror att drill går ut på att en grupp med flickor klädda i klännigar går framför en orkester och marcherar eller något liknande, men ack så fel ni har dom som trodde det. Vi pysslar inte med sådant, utan här är det tävlingsdrill som gäller. Gymnastik med stav till musik, enkelt.

Så alla som hade sina fördomar kan stoppa undan dom igen :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, det beror på vad Daniel vill hitta på. han snackade om att festa till det, men vi får se ...
ha en bra lördag, det skall jag ha...hör sen igen

Ciao

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en trevlig dag och kväll, och om ni festar till det så får ni göra det åt mig med... jobbar heeeela helgen.. kram kram

2008-09-06 @ 12:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0