F R E D A G

Äntligen fredag, som jag har längtat. Inte vart en bra vecka på jobbet, ville ha helg redan på måndag morgon. uscha!

I kväll så skall jag träna Bodypump 1 timme, sedan är det bara att komma hem och byta om och ta bilen ut till Cissi. Vi skall ha tjej kväll med god mat, vin och roliga spel..dessa kvällar är alltid lika roliga :)

Har laddat ner hela The hills sesong 3 så jag har att göra i helgen :), i morgon kväll är det bio dags för mig och Baby, skall bli mysigt. Så söndag är det The hills dag, med täcke och mys :)

Ha en bra fredag kväll..det skall jag ha

Tjo hej// S

Kommentarer
Postat av: malin

låter som en underbar helg:) kram kram!!

2008-09-19 @ 21:56:10
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0