Idag är det lördag

Tjohej..ja idag är dte lördag då..Daniel har väckt mig ett antal gånger i natt, blir alltid så när han har druckigt, snarkar som ett zoo här hemma..mindre trevligt.Tur att dte är lördag så man får sova hur länge man vill.

Idag så har vi inte planerat så mycket, blev jätte sugen att åka till Lager 157 idag så det skall jag få med mig åbäket till :)

Ikväll så skall jag nog på fest, det är hemma hos Malin, blir säker jätte kul...ser jag ifram emot.

Jo jag har shoppat med.....bilder kommer under dagen :)

Ciao..//S

Kommentarer
Postat av: malin

åh jag vill med till lager och shoppa! får bli när jag blir rik eller gifter mig rikt hahaha:P

ja gör det!!! har sagt mellan runt 7-8 till folk, de dyker upp lite olika nämligen. men mitt nummer är 0707383316 om det är något:) ses ikväll!

2008-09-27 @ 10:24:29
Postat av: Annika

Hej, hej. Skönt att du mår bättre nu!

Åh till lager skulle jag också vilja åka, men det går ju inte måste spara så mycket pengar till Thailand ju. Men jag shoppade loss på barnloppisen i Fristad idag. Och förra veckan köpte vi varsin resväska, bara pass till kidsen och sprutor kvar att fixa innan vi åker om 2 månader och 2 dagar Yiiiha! Nästa vecka uppkörning help

2008-09-27 @ 12:52:08
URL: http://monstermamman.wordpress.com/
Postat av: elimi

bajsa

2008-09-27 @ 14:26:21
Postat av: elimi

Åhej, du får ursäkta min skojare (?) till pojkvän.. Det var han som skrev ovanför här. Vi ses ikväll, kommer bli kul!! Kram!

2008-09-27 @ 14:28:13
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej, ja visst kan ni komma, men slå en pling först så vi inte är ute och kör inne i stan, isåfall kan vi ju kika förb er istället ;)

2008-09-28 @ 12:35:31
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0