Mår dåligt!

Idag har jag inte mått bra på jobbet, eller inte nu heller för den delen. Har precis duschat och skall strax lägga mig på soffan med täcket och kudden :) Daniel skall göra soppa till mig, uppskattar jag :)

Efter träningen i morse mådde jag skit, känns som om jag har feber och almännt trött i hela kroppen. Hinner inte bli sjuk nu. Äh jag är nog reko i morgon, för då skall det tränas igen :) jag sov jätte dålit inatt, kan ju bero på det. Hoppas det!

3 cm har jag blivit av med i midjan :) hel nöjd, så nu hinner jag verkligen inte må dåligt! haha

hoppas er dag varit bra

//S

Kommentarer
Postat av: malin

ahh grattis:) varje cm räknas:)

åhhh vill ah en vovve!

jadu jag har vart i gbg hela helgen på långdate hihi, åker hem ikväll igen. hörde att ni hade skoj i lör:) kram

2008-09-15 @ 17:30:09
Postat av: malin

ja långdaten gick jättebra:)

hoppas du mår bättre!!! jag ska bloggdesigna lite och slappa idag, mår itne heller särskilt bra... trött i kroppen och hormoner tror jag.

kram

2008-09-16 @ 16:16:23
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0