Nya tag..

Igår fick jag en liten "uppläxning" av instruktören på gymmet att jag äter alldeles för lite och inte tillräckligt bra saker. Jag äter för mycket frukt som innehåller jätte mycket kolhydrater. Och eftersom jag frågade henne hur jag skall göra för att få bort min mage så sa hon sanningen, ät bättre mat, tränar gör du redan så allting handlar om dina kostvanor.

Jag gick och funderade hela dagen, och vem har mer vetskap om detta ämnet är hon?? så jag tog mig en penna och papper och skrev ner allt jag skulle innhandla, massa nyttiga saker :)

Så här ser min torsdag ut i matväg:

06.30- keso med färska bär, 1 näve med nötter

09.30- Havregrynsgröt med bär i, 1 apelsin

12.30- kyckling med sallad, och ett grovt pita bröd

15.00- En näve med nötter

18.30- Lax med grönsaker och någon kall sås till
.

Blir jag hungri senare på kvällen eller suget kommer så kan man ta en näve med nötter.

// S

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker att du ska lägga ut matsedel för hela veckan så kanj jag gå och handla likadant.hehe.. Jo jag borde ju verkligen följa med och prova på att träna - men jag drar mig verkligen för det.. du får nog ligga på mig. Vad ska jag testa då? Har noll kondition, vill verkligen inte springa eller hoppa eller nåt sånt.. vill inte träna alls... finns det nåt där man inte behöver träna alls..hahaha.. kanske en bastu eller ett fik? Kram kram

2008-09-18 @ 13:47:54
URL: http://hannavendel.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0