Söndag kväll

Tjohej..ont i hela kroppen :) träningsverk i mina ben så det skriker om det, kanske för att jag tränat lite väl hårt det senaste..haha men vad gör det, bara kul juh! Idag har vi vart i sjömarken, där blev vi bjudna på god mat, som alltid. När klockan var halv 4 kom vi på att vi skulle till ikea och köpa en matta jag ville ha förra gången, men som var slut. Så japps vi åkte dit, köpte mattan, lite ljus och två lamp skärmar, sedan åkte vi hem. Det var rekort tid, för vi var hemma redan klockan 18.00 :) Har lagat mat tills i morgon, blir lax med potatis i ugn och grönsaker..mmm mumma. Morgon träning som gäller, tänkte köra varje dag denna veckan, eftersom drillen drar igång tis och tors så hinner jag inte på eftermiddagen, så morgon träningen är underbar! Hoppas ni haft en trevlig helg... K R A M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0