Torsdags kväll

Jaha då var det redan torsdagskväll...skönt verkligen....  Vart och drillat med mina små tjejer, blir bara bättre och bätre, så det är kul! Händer til helgen då!!

Fredag =Träning, Jobb, Fika med underbara vänner och sedan slapp och mys i soffan med min lilla familj.

Lördag= Morgonträning, Förhoppningsvis kommer en god vän till mig hem från Växjö, så då kanske jag skall träffa henne, hon har ju en ny hundvapl jag inte får missa medan den är liten :) På kvällen är det festligheter på schemat, en tjejkväll....skall bli skoj.

Söndag=Ren slappar dag med film och täcke i soffan :) träningsfri oxå..kanske bakfull med...får se..haha

Nu skall jag lägga mig i soffan läsa mig två tidningar jag köpt och dricka varmt TE....sedan blir dte ett avsnitt av serien DEXTER, en rikitgt grym serie jag verkligen kan rekomendera

Händer för er i helgen?

Kommentarer
Postat av: Hanna

japp, klart att det är ok... Kvisten bad mig säga till.. vet inte riktigt vilken tid, men vi är hos henne iaf.. du var väl med där uppe efter bröllopet va? kram

2008-09-11 @ 19:32:22
URL: http://hannavendel.blogg.se/
Postat av: malin

låter som en bra helg, festa till det med flickorn a för mig med på lördag!!

by the way, är du drillsflickstränare? grymt! jag har nogg kordination hahah

2008-09-11 @ 20:15:51
URL: http://sundaychic.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej, vfick ett brev hem med info om drillen, så jag eller/TJ blir det nog går dit på tisdag med M.

För då har jag halkkörning :D

2008-09-12 @ 18:23:52
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0