två gånger....

Idag har jag varit rikitgt duktig, tränat två gånger. Först på morgonen, det vanliga passet som är på onsdags morgonen, rikitgt trött blev jag efter, men det skall man bli! och nu ikväll körde jag och camilla Body combat, jag är helt slut nu känner jag, fast på ett väldigt positivt sätt :)

Jag har verkligen kommit in i tränings rutinen och jag älskar verkligen det, blivit så mycket piggare, gladare, lättare, smalare :) allt är bara positivt!

Jag har ju ett mål, och jag tror att det är väldigt vikitgt att man sätter upp mål för att klara det! mitt mål just nu är att gå ner 10kg först...sedan får man utgå från det!

Jag som älskar att köpa kläder har inte tyckt det varit kul att köpa den senaste tiden, allt sitter fan dåligt och jag mår illa av mig själv när jag tittar på mig själv i spegeln i provrummet. Så då kännde jag att det var dags att göra något drastiskt. Jag vill kunna känna att jag hittar kläder som sitter bra på mig och att jag trivs med mig själv.

Det är mitt mål..... -10 kg är ju bara en bonus :)

Kycklingen väntar på mig i köket, Daniel var söt och lagade mat till mig medan jag tränade. (älskar dig)

God natt och sov gott





Kommentarer
Postat av: elimi

Vilken grym självdisciplin du har! Imponerad! Kram!

2008-09-11 @ 14:35:32
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0