utslagen....

Jag är verkligen helt slut, både i kropp och huvud.
Jag tränade först på morgonen, kondition/cirkel, tog ut mig som fan, så jag darrade i hela kroppen när jag gick till jobbet...underbart :)
På jobbet hade vi as mycket att göra så jag satt ner knappt 1 minut idag, ont i huvudet som fasiken. Längtade verkligen hem till min säng....
Men inte då, en stor cred till mig, jag gick och tränade body pump direkt efter jobbet i 1 timme. Så nu sitter jag är i min soffan, helt utslagen och ont i varenda muskel som finns i denna kropp....men med ett leende på läpparna.....:)

Väntar på att maten skall bli klar, sedan skall vi ligga i soffan och kolla på film, x-files, se om det är något att ha, återkommer med betyg i morgon...

God natt.... P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0