Ännu en ny vecka


Tjohej

Snart är måndagen till ända. Idag har jag jobbat som vanligt, blev till och med lite övertid. Kan behövas eftersom i morgon slutar jag tidigare och så jobbar jag bara 3 dagar denna veckan :=)
Är ledig i 5 dagar sedan, känns riktigt underbart faktiskt. Hoppas på lika varmt som det var i lördags.

I morgon skall vi en sväng till IKEA, jag har väl inget speciellt och köpa egentligen, men det är alltid kul att åka med och kika runt. kan ju alltid drömma sig bort :) haha

Jo just det ja, mina bokstäver är klara för målning och sedan skall dom hänga i hallen, blir nog rikitgt coolt tror jag :=) bilder kommer sedan...

Håller på att städa, Daniel mår inte jätte bra så han får lata sig idag med XBOX 360 :=) hemma fru som man är får man slita lite..haha

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: emelie

hej! Ja nog ligger jag i buskar alltid=) har man inget öiv så får man sno från andra! Ja den helgen vet jag inte hur den ser ut ännu, är ju min examenhelg kan man säga, kan vara klassfester eller päronen här då men det vet jag väl närmre. I sommar kommer jag nog vara här en del men lite hemma med, men allt annat folk åker ju tyvärr hem....eller de som läser med mig iallafall. Kram

2009-04-06 @ 19:29:05
Postat av: Hanna

Nej de skulle tydligen inte ha någon fest hade banan sagt idag. Jag är något sugen på att eventuellt följa med mor och far till varberg om vädret är bra, men annars kommer jag gärna till er om ni styr upp något. Co jobbar givetvis som vanligt dock..

2009-04-06 @ 20:42:49
URL: http://hannavendel.blogg.se/
Postat av: emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!

Ja, dom är supersöta :)

weekday finns dom på!

2009-04-07 @ 17:29:12
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0