Äntligen...

Äntligen har jag kommit igång med min träning. Både på morgonen och på eftermiddagen, har traskat över den tröga tröskeln så nu är det bara att köra på .....:)

Idag på morgonen körde jag body pump, rikitgt gött att få känna att man har lite muskler dålda under fettet ..hahah
Nu på eftermiddagen har jag och Daniel tagit en rejäl lång promenad...rikigt skönt.

Mitt mål är ju att gå ner i vikt..ganska så mycket, men jag har lagt upp mina delmål annars kommer jag aldrig lyckas.
Jag har verkligen tagit detta seriöst. Äter inget godis, ingen glass, ingen skräp mat...och jag lyckas rikitgt bra. Jag har ersatt det med rikitgt mörk choklad, minst 85 % och nötter på helgerna. Nötter äter jag varje dag, men osaltade och bara 1 näve. För att jag skall lyckas gå ner i vikt måste jag verkligen slita. Vissa har lätt för att gå upp, endel gå ner....så japp jag får slita som ett djur.....

Jag har till och med slutat dricka oboy, och ni som inte känner mig väl så ÄLSKAR jag oboy, eller helt besatt av oboy, finns det något som heter oboyoman så är jag det, men jag har lyckats i 3 veckor utan det, och jag lever fortfarande..underbart!!! Jag är riktigt stolt över mig själv att inte ha ätit varken godis, glass, kakor eller någon skräpmat...fortsätter jag så, måste jag gå ner i vikt..eller??

jaja Ville bara berätta lite att jag är nöjd med mig själv :) hihi och super stolt...

Nä nu skall jag lägga mig i soffan och glo på TV

ha en trevlig kväll




Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej men joråsåatte... en uppdatering kanske vore på sin plats??? Vi ses på fredag va?? kram

2009-05-06 @ 17:17:17
URL: http://hannavendel.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tjo... skickade du två kommentarer till mig? Annars har jag ingen aning om vem den andre är..hehe.. 18.30 på fredag. Hon sätter igång med sin demonstration vid 19.00 så kom gärna i tid! Kram

2009-05-06 @ 19:45:00
URL: http://hannavendel.blogg.se/
Postat av: Petro och Jossan

Kolla gärna in våran blogg:)

2009-05-06 @ 19:51:23
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: Marielle

Just nu har du chans enatt vinna presentkort värda 500kr hos mig. Var med och tävla du med! Kram

2009-05-06 @ 19:51:59
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Marielle

Just nu har du chans enatt vinna presentkort värda 500kr hos mig. Var med och tävla du med! Kram

2009-05-06 @ 19:56:22
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0