halva veckan gått

God morgon
Redan onsdag :=) Tjoho.... som vanligt längtar jag till helgen..hahaha

ÅÅ jag har äntligen kommit igång med träningen. Igår morse 06.30 körde jag spinning, as gött innan jobbet. I morse körde jag body pump, samma tid. Hur gött som helst att ha gjort det, behöver jag inte tänka på det mer under dagen :=)

I morgon skall jag på utbildning på pulsen, så jag får se om jag kör ett pass i morgon bitti eller om jag tar en gå runda på kvällen. Känns jäkligt skönt att man äntligen tagit sig dit, för då kommer man över den jobbiga gränsen ganska så fort och då är det bara att köra på. Yej

Nä då var det dags för jobb igen då...:(


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! Jag har lite smått börja kolla upp helgen du ska komma och jag och några till ska väl försöka styra upp nått, sen får vi se om det blir med hela klassen eller lite blandat folk. Annars hoppas jag allt är bra med dig?=)

Här är det allt lite rörigt i skallen men det ska väl gå och reda upp det med.

Nu ska jag äta lunch och sen blir det mer promenader. Kram

2009-04-15 @ 12:39:50
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-15 @ 12:42:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: emelie

ja usch, det är privat mest men visst skolan den spökar med=/ Får dricka lite vin i helgen o slappna av tror jag=)

2009-04-15 @ 15:33:02
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

sv; härligt :)

nja sådär :/

gör du då?

2009-04-15 @ 15:47:25
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Duktiga Sabina! Och snart ska vi dansa också.. tror att du missuppfattade att det bara var emma och jag.. det är DU, emma och jag..hehe!

2009-04-15 @ 16:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0