Helgen slut :(

                                          Fotografen inom mig tittade ut idag :=) försökt leka lite med korten i datorn...


Tråkigt att denna helgen gick så fort, men men förhoppningsvis går det fort till nästa helg..hahaha
I lördags var vi i fristad hela dagen. städade bilen, Grillade, solade, gick promenader, lekte med barnen...ja en underbar dag i solen helt enkelt. På kvällen myste vi i soffan framför Robinson och annat tråkigt tjafs...Somnade jätte tidigt.

I dag söndag har vi gjort iordning  bilen, så nu har vi sommar däck på..känns underbart..för det är ett mycket härligt vårtecken, udda men härligt :=)
Vi har vart i sjömarken hela dagen. Det blidde god mat, mys i solen, och lite titt på elfsborgsmatchen, Daniel tittade, jag satt ute i solen......haha
 Efter matchen åkte jag in till gymmet och körde ett spinning pass.
Jag är grymt trött nu så jag skall däcka i sängen.....jag lär somna rikitgt fort.

I morgon är det måndag och en ny vecka skall fyllas med spännande saker.....

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0