Lördag

Gud vilket underbart väder det var i igår. Jag var ute på morgon promenad, gick och köpte frukt, bär och lite gott som jag skulle ha till frukosten, blev en liten extra lång promenad eftersom vädret var underbart. Efter frukosten tog jag och Daniel en promenad till ishallen. Konståkarna i borås hade vår avslutnings show, det var kul att se. Och Gallo gjorde ett jätte fin program.
Efter ishallen gick vi hem, lagade mat och satte oss ute och njöt av solen. Danile bröder tittade förbi med öl och glatt humör. Det var ju säsongens första match i går , Elfsborg-hammarby.  Så dom satt här och drack lite öl medan jag solade förfullt.
Sedan begav dom sig neråt till arenan och jag åkte till frufällan till Gallo. meningen var att jag bara skulle dit en liten stund, åka hem för att sedan följa med Daniel på en fest. Men det blev inte rikitgt så..hahaha
Jag stannade var hos Gallo, hjälpte henna med att ta bort fog från kaklet dom satt i köket. Det var inte det lättaste jobb jag gjort precis. Som vi slet med skiten. Efter att skrubbat, stönat, svettats, och nästan slitit av oss fingrana och händerna blev vi klarar. Halv 10 blev vi klarar ungefär :=)
Hahahaha ja vilken härlig lördags syssla. men vad gör man inte för sina vänner.

En härlig lördag helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0