Sol, grill och ren njutning

Ja idag har jag verkligen njutigt av det fina vädret. Gått en lång promenad, solat på altan, ätit en mycket god lax lunch ute i sjömarken. ÅÅ vad jag älskar solen och dess värmen den för med sig.
Idag fick vi även hem byrån, ååå det blev så fint. Kort kommer.

Ikväll står det grillning överst på menyn. Skall ut till Gallo och Andreas på lite grill mys. Måste verkligen njuta fullt ut av att det är ledighet och att solen är här. I morgon skall det bli lika fint :)

Sola lugnt!

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej!! Yes, vi ska vara ute hos Niklas imorron o grilla och spela kubb och diverse aktiviteter=) Kommer bli kanon tror jag. Idag har jag bara gottat mig i solen med hundarna här.

Försts helgen i juni är min examenshelg och det kommer vara fest med klassen och avsked och så, kan nog tyvärr inte träffas då=( Kanske att päronen kommer ner med. Du kan inte tidigare?? Kram

2009-04-10 @ 16:48:27
Postat av: emelie

Fast å andra sidan kanske det inte spelar så stor roll om det kommer lite folk som inte pluggar här=) Jag ska kolla lite närmre så kanske man kan fixa en grillfest ute eller nått sånt typ, vore ju så kul om du kom ner. kram

2009-04-10 @ 17:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0