det var denna helgen

Snart är denna helgen slut och en ny vecka skall fyllas med spännande saker.
I går var jag och drillade i 6 timmar, efter den dagen var jag svin trött. Åkte hem la mig i soffan och blev liggandes där ett par timmar innan vi somnade. En tidig kväll, för båda var verkligen helt slut.
Fast att vi somnade så tidigt sov vi hur länge som helst. Men hur skönt var inte det då?
Idag har jag vart på drill möte, mycket nyttigt faktikst. Sedan så hängde jag med Daniels mamma till friskis och svettis på ett gympa pass.
Dom passen jag brukar köra på studioaktiv är verkligen sjukt jobbiga så jag orkar knappt stå upp efteråt, men detta passet var lagom jobbigt och lagom tungt. helt ok faktikst. Det är lite äldre som går på detta passet, men det blir så jobbigt som jag gör det.

Så nu har jag blandat till en frukt smutie, skall mysa med katterna framför tv:n och sedan somn gott.
I mrogon skall jag upp tidigt, köra ett styrketränings pass innan jobbet, sedan blir det fika på kvällen med mina underbara och älskade vänner. Tack för att ni finns :)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0