En dag på stan

Idag har jag haft en helt underbar dag. Vaknade vid 9 för jag skulle köpa biljetter över nätet till Elton John, ja dte var inte jag som skulle ha dom utan Daniels mamma och pappa. Efter det åkte jag direkt till gymmet. Körde mycket armar och lite ben. Sedan solade jag så man får lite färg på sig.
När jag kom hem duschade jag och gjorde iordning mig för att sedan trippa ner på stan.
Jag var på fotrikitgt för att få ett par riktigt bra träningsskor. Man fick gå på ett band så filmade dom en. Och efter fick jag kolla hur jag gick och vad som var fel. Jag såg ut som ett mongo som gick på bandet, herregud. Men jag fick skor som skall hjälpa mig.
Efter det blev dte shopping för hela slanten. Jag har handlat 1 klänning, 3 toppar/blusar, 1 par leggings. Jag behövde fylla ut garderobem lite med vårkläder.
Var inne på hjärterum, och guuuuud vad fina saker dom fått in. jag vill ha hela affären hemma här. Det blev bara två lampskärmar, eller bara och bara dom kostade en förmögenhet, men fint blev det hemma :)

Jag fikade med Emelie idag med, var kul att träffa henne eftersom det var längesedan. Så nu är man uppdaterad igen.
Nu ikväll har jag vart med Daniels och hans klasskompisar, men jag åkte hem efter en timma för att tillbringa lite ensamtid i soffan :) självklart med katterna.

Nu skall jag se på let´s dance...

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha - skrev precis till dig på facebook.. men nej, hoppar nog att basta.. dricker vin istället! Jo, jag är också ensam hemma ikväll.. har faktiskt varit duktig och suttit och pluggat såhär på kvällskvisten... den du! Har du haft en mysig kväll? Kram

2009-02-27 @ 22:25:09
URL: http://hannavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0