Torsdag...

Kom till jobbet tidigt idag, det är bra. Har varit så jäkla trött varje morgon. men idag hade jag inte problem alls att vakna.

Idag efter jobbet skall jag nog till gymmet och köra bodycombat, den roligaste träningsformen på gymmet. Först hade jag tänkt mig en lugn hemma kväll framför tv:n. Men jag kan ju faktikst träna 1 timme, komma hem och göra iordning mig för natten och sedan slöa på soffan under mitt täcke...låter som en bra plan tycker jag.
Eftersom jag aldrig annars har tid att träna bodycombat på torsdagar för att jag har drillträning då, så passar jag på nu när vi har ledigt. Längtar rikitgt mycket......

Nä dags att sätta igång och jobba....fyyyyy                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0