Ännu en dag

Å det hade vart skönt om det var fredag man vaknade upp till nu på morgonen, men inte då.

Igår var vi i göteborg, en mycket trevlig rutt måste jag säga. Vi skulle först in i centrum med bilen för att leta efter panduro, herregud...tänk er själva, 3 gap skrattande tjejer, enkelriktat överallt, återvändsgränder, mycket folk, tutande billister och så lilla vi mitt i detta kaos. Men Gallo redde ut allt så vi hittade Panduro till slut. Efter mycket om och men om man säger så.
När vi skulle åka ut ur allt för att åka till Johanna, ja då åkte vi på spårvagns spåret. Tur att vi inte hade någon bakom oss. Jag trodde jag skulle kissa på mig av skratt där faktikst. Folk bara kollade på oss och trodde vi var helt galna...hahaha
Jag kröp ner i baksätet så ingen såg mig, kanske hörde mig....hahaha

Nä dags att börja jobba igen.......

Ikväll skall vi spackla i hallen, skall bli kul :=)

Ha en trevlig dag...tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0