Äntligen helg..

Å denna helgen är verkligen efterlängtad. Jag har vart så trött och förkyld hela denna veckan så jag känner bara för att ta på mig myskläderna och gosa ner migi soffan med täcke, gott te och någon bra film. Det är vad som händer denna helgen med.
För att bli frisk skall jag bara ta det väldigt lugnt.

Håller på att framkalla kort från resan. Nu för tiden låter man alla bilder ligga kvar i datorn, men jag har bestämt mig för att framkalla för att sätta in i ett album, mycket trevligare så.

Skall snart klä på mig lite för att gå ner på staden. Skall köpa lite gott tee på bergs, handla lite underkläder, och säker lite gotta inför fredagsmys kvällen.

Hoppas er helg blir bra...Cao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0