En drom gick i uppfyllelse

Tjohej

Nu sitter vi har igen, vi maste boka hotellrum i bankok for vi kommer sa jakla tidigt pa morgonen sa det ar skont att det ar fixat. Men jag maste bara skriva att min drom gick i uppfyllelse igar.
Vi fick snorkla med hajar. Var sa extas nar jag akte dar i fran..hahaha
det var inga sma hajar heller, 2 meter lang var ena, sa mitt edranalin pumpade i hela kroppen..fan vad coolt..hahaha
Sa nojd.

Nu skall vi lagga oss pa stranden och sola och bada.
Kul att det finns nagra som laser mina inlagg ialal fall :)

Anna( kul att du med laser, hoppas att allt ar bra dar hemma. Och halsa tillbax till brudarna. Ses nar jag kommer hem...

Ha en bra dag...
tjohej

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vilken upplevelse, skräckblandad förtjusning

Ha d fint

//K

2009-01-10 @ 06:18:49
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Annika

Wow vad häftigt! Jag hade varit skitskraj! Imorgon åker en jobbarkompis till Thailand, deska till Patong. Ni har ungefär en veckakvar nu va?

2009-01-10 @ 09:50:12
URL: http://monstermamman.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Gud.. hur vågar du.. jag hade ju kissat ner mig!

2009-01-10 @ 18:07:44
URL: http://hannavendel.blogg,se
Postat av: kvisten

Hej, fasen va gött ni har det då, på goaste ön och allt! daniel höll på att skita på sig när han hörde att ni umgås med hajar ;) njut!

2009-01-10 @ 18:19:34
Postat av: guldfynd

WOOOW... Coolt! Det vet jag att du har velat göra länge. Ska bli så kul att se kort när ni kommer hem. Pussar och kramar /"Swimming with the rocks"

2009-01-12 @ 18:23:02
Postat av: Pissi

WOW!!! Coolt, baby!

2009-01-13 @ 07:58:50
Postat av: Anonym

Det är la helt ofarliga hajar va? De äter väl inte kött? Det finns hajar i Sverige med =) ofarliga dock.

2009-01-15 @ 19:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0