God morgon...

Kunde inte sova så länge idag, snuvan tär på mig så jag var tvungen att gå upp.
Skall sätta på en film och dricka av mitt nya tee jag köpte igår. MUMS.

Jag köpte även en tidig födelsedagspresent till mig själv (1 ½ månad kvar) hahaha men jag kännde att jag behövde något fint. Ett Pandora armband, så nu önskar jag mig berlocker till detta fina armband.

Nu har ju jag bara köpt själva armlänken, så det fattas ju berlocker. Kul va??

Idag vet jag inte vad som händer, Daniel ville nog gå en sväng på stan och kolla nya mobiler så då aknske det blir så, och en fika kanske....
Men nu skall jag lägga mig med täcke, nässpray, halstabletterna och mitt nya tee framför en film.

Ha en bra dag....Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0