Inredning...

Jag älskar verkligen att läsa inredningstidningar och drömma mig bort. Man längtar sjukt mycket till hus när man ser allt roligt man kan hitta på. Jag har verkligen fått upp ögonen för en ny tidning,
 lantliv. Å det är så sjukt snygga saker......vill ha


Är jätte sugen på att göra en vägg dekoration i hallen där vi håller på att göra i ordning nu. Men vi får se lite om det passar in och så. Har även målat ett bord, en hylla, ljushålare och tre korgar vita så det skall bli kul att inreda allt när det är klart...wiii
kort på resultatet kommer när dte är klart :)

Snart skall jag till ishallen och kolla på älsklingen när han slåss på isen...hahaha

Trevlig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0