Onsdag...

God morgon, 3:e dagen på jobbet efter semestern....går rätt fort till helgen ändå..skönt d ialla fall.
Jag har gått och blivit jätte förkyld med, det första jag åker på efter en dag på jobbet. Så igår fick jag åka hem till Mor och Far och hämta alvedon och riktiga halstabletter, så nu har jag lite så jag klarar mig :)
Det är bara äta lite alvedon, förtränga att man mår dåligt och gå med ett leende till jobbet, så blir jag nog snart frisk.

Eftersom det är så mycket nu med allt, så har jag varken tid eller lust att bli sjuk, fan inte råd heller för den delen.

Igår spelade Daniel match med Lynx, och blev utsett till matchen bäste spelare, han fick blommor och allt. Står även en notis i dagens BT, Blev jätte stolt när han kom hem med blommorna och när jag läste dagens tidning. Grattis Älskling....:=)

Nä det är väl dags att börja jobba.....tyvärr...haha

ha en bra dag...

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0